با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت دولتی ایران و انجمن مدیریت رفتار سازمانی
ارائه و اعتبارسنجیِ الگوی سازمان قابل اتکا برای شرکت‌های هواپیمایی ایران

سید حسن حسینی؛ امیرحسین امیرخانی

دوره 9، شماره 1(پیاپی 33) ، دی 1399، ، صفحه 29-44

https://doi.org/10.30473/ipom.2020.42478.3333

چکیده
  امروزه، دست‌یابی به ایمنی و اعتبارپذیری بالا از اهداف شرکت‌های هواپیمایی به شمار می‌رود، این مهم تحت عنوان سازمان‌های قابل‌اتکا تحقق می‌یابد. در همین راستا، این پژوهش به‌منظور ارائه الگوی تحقق سازمان‌های قابل‌اتکا در شرایط بحران در صنعت هواپیمایی کشور، جهت پاسخگویی به تغییرات و بهبود کیفیت خدمات انجام شد. پژوهش حاضر از نظر ...  بیشتر